ES paramos projektai

“Eustilija” sėkmingai įgyvendina projektą „Introstyle žinomumo ir eksporto didinimas užsienyje”, finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.
DSC02539

2014 m. rugsėjo 18 d. įmonė pasirašė projekto „Introstyle žinomumo ir eksporto didinimas užsienyje” (Nr. VP2-2.1-ŪM-04-K-05-276 )finansavimo ir administravimo sutartį. Projektas vykdomas įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas“ priemonę VP2-2.1-ŪM-04-K „Naujos galimybės“. Projektas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.

Projekto tikslas – didinti E. Galkauskienės įmonės „Eustilija“ kuriamų prekės ženklų Introstyle ir Introstyle Premium žinomumą bei plėsti eksporto geografiją, pradėti eksportuoti produkciją į naujas rinkas. Projekto poreikis paremtas aprangos, tekstilės ir odos sektoriaus įmonių geraja patirtimi, įmonės prognozėmis, partnerių rekomendacijomis. Prioritetinės eksporto rinkos: Baltijos, Skandinavijos, Didžiosios Britanijos šalys, Prancūzija.

Projekto metu įgyvendinami šie uždaviniai:

1. Sudalyvauta 6 –iose tarptautinėse tekstilės ir drabužių sektoriaus parodose Kopenhagoje, Birmingeme, Paryžiuje ir Rygoje , siekiant didinti produkcijos žinomumą užsienio rinkose bei ieškant naujų verslo partnerių;
2. Parengtos rinkodaros priemonės, didinančios Introstyle bei Introstyle Premium prekės ženklų žinomumą.
3. Didinamos pajamos iš eksporto.
Įmonė rugsėjo mėnesį dalyvaus dar dviejose tarptautinėse parodose Paryžiuje ir Londone.
Projekto trukmė–15 mėnesių.
Projekto suma –71 877 EUR.
Europos sąjungos finansuojama suma –43 126 EUR. Įmonė į šį projektą investuoja 28 751 EUR savo lėšų.

Sėkmingai įgyvendinus projektą, padidės bendrovės prekės ženklų Introstyle bei Introstyle Premium žinomumas tarptautinėse rinkose, o tai stiprins įmonės konkurencinį pranašumą.

Ženklas2